Liderbey Merhaba bebeğim 6 gün sonra 2 aylık olacak. Uyuttum 20 dk önce uykusunda inliyor sürekli panik yaptım başına gelen var mı?
Buusesercik Liderbey benim bebeğim de öyleydi hala daonliyor uyurken veya uyurken ben kötü biseyini görmedim babası da öyle 😂 çekmiş demekki dedim ☺️
ayyuzluannesi Liderbey bizimki de iyi aylik . O da arada uykusunda acı acı inler ,ağlar. Yanı tam olarak nedeni nedir bende bilmiyorum ama bazıları ağrısı vardır yada gazi vardır ondan diyor. Başka nedenleri de olabilir yada kötü bir rüya görüyordur.