praqun benim bebeğimde hep öyleydi, ilk 4 ay. Doktora kaç kez sorduk, bağırsakları iyi çalışıyor ve çok iyi besleniyor dedi. Gaita tahlili falan verdik hiçbir şey çıkmadı. Sizin son bir haftadır varmış bu durum, sizin yediğiniz farklı birşey mi var acaba bebeğinizi ishal yapıyor?