Merhaba güzel anneler, emzirirken sigara kullananlarınız var mı acaba? Kullanıp da herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Ben normalde sigara kullanan biri değilim, hamileyken sigaraya resmen aşermiştim ama kendimi tuttum kullanmadım. Şimdiyse bebeğim 2 aylık, emziriyorum fakat hala canım çok sigara çekmeye devam ediyor. Dün bir tane içtim dayanamayıp, içenleriniz herhangi bir sorun yaşadı mi acaba?