Biz de cumartesi günü yaptırdık daha 1 Aylık oğlum. Klasik yöntem oldu ama maşallah bizim ilk günümüz de zor olmadı ilk çişinde de ağlamadı hiç ilaç ya da fitil dahi vermedik ama pipisi şişmişti biraz bugün inmeye ve iyileşmeye başlamış bile 🙏🏼 Sünnet olduğu gün hiç uyumadığı kadar uyudu. Ne kadar erken yaptırılırsa iyileşmesi vs. daha çabuk oluyormuş. Pipisine pet bardak koyup teramisin krem sürüp bezliyoruz. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim 👍🏼 İnşallah hepiniz böyle kolay atlatırsınız 🙏🏼😌