ali-asaf-2020 Öncesinde normal dogum yapmış olmalısınız galiba doktorum bana sordu normal dogum deyince tamam sıkıntı olmaz takalım dedi
duru_20 Dlk_kk valla onu hiç bilmiyorum ama bu banka kasası gibi düşün her yıl kira ödüyorsun 🙈ama Acıbadem old.için hiç aklımdan geçmemişti öyle kapanırsa falan diye 😐