Rojee bakırı bazı rahimler kabul etmiyormuş yabancı bir cisim olduğu için rahim atmaya çalıştıkça kasılıyor bu da sancilara ağrılara sebep oluyormuş ayriyeten kanamayı da artiriyirmus.. benim zaten normalde de fazla kanamam oluyordu.. ama hormonlu spiral hormon verdiği için (hap ve igleneler gibi vücuda değil sadece rahme) rahim onu atmaya çalışmıyor.. kaysa bile hormon verdiği için hamile kalma ihtimali bakıra nazaran daha az
Adetliyken kanama da ağrı da az oluyor bunda bence hiç ağrı yok mesela