Kızlar bebeğim 4ay 20 günlük 1 haftadır uykuları düzensizleşmişti huysuzluk yapıyordu ama onun dışında başka bişeyi yoktu elimizi alıp ağzına götürürdü sürekli bugün bi baktım elime tırtıklı bişey geldi dişinin uçları çıkmış hiç fark etmedik çok şükür ateş vs olmadı var mı bizim gibi erken diş çıkaran normal bi durum dimi ?