Salihabebegim33 Yani şu varsa meme reddi dir diyeceğimiz ne var ki. Günde 2 defa mama içiyoruz buarada
Dorika Çığlık kıyamet koparır. Ama doktor 3aya kadar meme reddi olmaz dedi 3aylıktan sonra olurmuş. Ayakta yürüyerek emzir canım