Barishsmom Kızlar bebegim 14aylık olucak ama hala gece kırk kez uyanıyor ve ben artık gece beslenmesini kesmek istiyorum uykusu bolunuyor tam uyusa aslında gelişimi icin daha iyi,ne onerirsiniz bana ? Nasıl bi yol cizmeliyim?