flygokmur Arkadaşlar merhaba. Gümüş kapaklardan kullananlar var mı aranızda? Sol mememde yara değil ama acı var ve ucu su toplar gibi oldu. En iyi merhamleri ve yöntemleri denedim ama hep acı🤦🏻♀️ olumlu olumsuz yorum yaparsanız ürün hakkına sevinirim. Ona göre alacağım🙂
milaseren flygokmur canım ben 1 ay kullandım yeterlide oldu. İnanılmaz bir ürün. Ben tekini kaybettim gerçi🤦🏻♀️ Tekli olarak letgoda satıyorum😩 Hic gögüs acısı cekmedim.
Cekuli flygokmur ben kullanıyorum ve dehşetle herkese tavsiye ediyorum meme uçlarıma hamileliğimden itibaren lansinoh kullandım ufak çatlaklarım oldu sonra bebeğimin ağzı pamukçuk oldu ve mantar bana geçti sonra süt kanallarına çıktı ve mastit oldum deli gibi kanadığı için emziremedim doktora gittim bi sürü steril sular kremler asla fayda etmedi sonra bu kapaklardan aldım ve 2saatte açımı aldı 3günün sonunda ne yara ne acı kesinlikle alın ama silverette çok pahalı benimki silver Mom anne bebek fuarından 195 liraya almıştım ama geçen gün İnstagram da silver nurse markasını gördüm14 gün içinde memnun kalmazsan iade garantisi var oda 195 silverette 295 hiç gerek yok
HaticeAda flygokmur ben Philips avent göğüs Kalkan’ı kullandım onun çok faydasını gördüm . Belli bir süre kullanacağınız birleyen içim o kadar para vermeyin bence . Bunu da bi deneyin. Lansinoh krem sürdüm önce sonra kalkanları taktım hava aldığı için de iyileşti hemen
flygokmur Cekuli Aa evet silver nurse gördüm ama güvenemedim pek nedense aynı ayar niye ucuz diye🧐 Çok acıyor tek memem ve dolu olan memem acıyor aksine🤦🏻♀️ Umarım işe yarar çok teşekkür ederim
Cekuli flygokmur kuzum ben anne bebek fuarında alırken memnun kalmazsam iade var mu dedim YÖK dediler bende silvernurse de var ama dedim onlar birbirlerinden destek alan iki farklı firmaymış biz tanıyoruz dediler yani o yüzden güvenilir olduğunu düşünüyorum ben
Gambi Bende kullanıyorum hamileliğimin son haftalarında arada kullanmaya başlamıştım 16 günlük bebeğim var hiç çıkarmıyorum emzirdikten sonra hemen takıyorum sadece ilk hafta ağrı acı oldu sonra geçti çok şükür ben çok faydasını gördüm. Bir de yara gibi oldu kanama vardı hafif ilk haftada, garmastan krem cok iyi geldi
flygokmur Gambi Garmastan ben de kullanıyorum. Yara vs yok ama acı ve sızı var böyle çamaşır bile giyemiyorum emzirmeden sonra🤦🏻♀️ İnşaallah işe yarar teşekkürler
Gambi flygokmur işte o gümüş kapaklar bikaç gün içinde işe yarıcak inşallah sıkıntı kalmıcak🙏🏻Silvermom benimkinin markası
Busehamza41 Bende silverette gümüş gögüs kapaklarını gördüm tereddüt ederek almıştım bence hamilelikte alınması gereken ilk şey ben hastanede süt gelsin diye gögüslerime yapmadığım işkence kalmadı ama çok şükür kapaklar sayesinde ne yara ne kanama acıma hiç bir sorun yaşamadım tavsiye ediyorum
Nunis Ben silver mom markasının gümüş kapaklarını kullanıyorum. Silver nurse de yeni çıkmış sanırım. Bunlar Türk malı olduğu İçin uygun. Silverette dolar euro arttıkça fiyat artışı gösteriyor. Doğumdan bir iki gün önce kullanmaya başladım Bebeğim 3 Aylık o günden beri de hep takıyorum. İlk günler emzirmekten hafif yara olmuştu hemen iyileştirdi bir daha da yara sorunum olmadı çok şükür.
flygokmur Nunis İnşaallah benim de sorunuma çözüm olur. Sol göğsümde süt çok fazla sağ da çok fazla yok. Aksilik sol memem acıyor🤦🏻♀️ Çözüm bulamadım. Bakalım bunu deneyelim bir de. Teşekkürler