Sadece anne sütü alıyor. Bir sıkıntısıda yok çişli bezleri normal qazınıda çıkarıyor. Aglamsı yok uyuması iyi sadece ıkınmaları oluyor amma kakasını yapamıyor nedendir sizce? Anne sütü alan bebekler 10 güne kadar kakasını yapmaması normaldır dıye okumuşdum