Minikannesi00 prensesannesi4 canım kilo aldıran mama değilde ,her bebek farklıdır ,hangisi yarıyorsa o aldırıyor. Örneğin ben aptamil veriyorum,bir haftada yarım kilo almıştı bebeğim
DuruNunnAnnesii prensesannesi4 merhaba canım biz bebelac aldık ilk3 hafta falan hiç kilo almadı, 2 aydır SMA kullnaıyoruz kilo aldırıyor
prensesannesi4 Minikannesi00 bizde aptamil kullanıyoruz 2 haftada 150 gram tek aldırmıştı o yüzden değiştirmek istiyorum 😞
Ravzanurun_Annesi47_47 prensesannesi4 3.ayında kilosu çok iii benimki kızım da üçte 4 kilo daha ☹️☹️😒
SemAlp34 prensesannesi4 daha ne kadar olacaktı kilosu iyi bencede 3 aylık bebek için. Sonra obez olur
baybyumusak prensesannesi4 kilosu iyi bence ama sma kilo yapıyor gaz da yapmıyor. Ben sma kullanıyordum arada baktım çok kilo alıyor bıraktım sadece anne sütü devam ediyorum
prensesannesi4 SemAlp34 canım kızım kilolu doğdu zaten bu ay hiç kilo almadığı için değiştirmek istiyorum sadece
Ravzanurun_Annesi47_47 prensesannesi4 2.600 indi 2.100 hemen 2 günde indi zavallım sağlıklı olsunlar da