Sareminel Öncelikle hayırlı olsun gözünüz aydın. Allah aratmasın diyelim.. benim eşimle küçük kaynım arasında 2 yaş 2 ay varmış. Bizim de büyük oğlanla küçüğü arasında 2 yaş 1 ay olacak nasipse. Şu anda 8 aylık hamileyim. Arkadaş gibi büyürler dert etmeyin derim. Elbette zorlukları olur ama ikisi bir arada büyür gider. Hayırlı sağlıklı olsunlar yeter.. 😊