Nhn_ yani bilmiyorum gercekten alakali mi ama bir cok anne aynisini yaziyor. bizim gaz sorunumuz vardi cozene kadar denemedigim mama kalmadi acikcasi. aptamili son care almistim ben ( genelde kotu yorumlar yapilir kabiz gaz yapar diye aklima getirmemistim almayi). ama icindeki probiyotikten dolayi sanirim hem gaz sorunumuzu cozmustu hem kakasi guzeldi hemde daha tok tutuyor. kizim genelde 3 saatte bir mama iciyor. suan eklere basladigimizdan bu sure daha da uzuyor tabi