Merhaba, doktora vajinada yanma şikayetiyle gittim bi kaç gündür var geçmedi vajinal fitil kullanmama rağmen, bugünde jinekoloğum rahim ağzında yara olmuş biraz dedi gösterdi baya kırmızı hap yazdı ve fitil yazdı ikisi 3 günde bitecek 1 hafta sonra da smear testi yapacak, geçer diyor geçmezse yakarız falan dedi çaresi var dedi ama ben baya korkuyorum ilk defa başıma böyle bişey geldi, hiç yaşayan var mı