Aslankurt Kızlar 3 aylık bebeğim hırıltısı var arada oksuruyor am çok değil ilk tecrubem lütfen cevap verin korkmuyorum hastaneye gitmem gerekirmi
Biranne00 Aslankurt benim bebeğim 2 ay 8 günlük aynısı bizde de var doktorumuz çok normal yenidoğan bebeklerin bu tarz sesler çıkarması dedi ☺️
Aslankurt Biranne00 ben gecen öksürük ve apşırık için gittim bir şey çıkmadı şükür . şimdide hırıltı cıktı ama daha duymadım ondan sonra inşallah bizimkide normaldir . sağ olun cevap verdiğiniz için bir tek siz yaznıssınız :)