Geçmiş oldun annemde de iki defa ateş boğaz ağrısı vs belirtiler oldu ilkinde taksiyle gitmişti ama baya bindiği taksiye kadar sorguladılar sonuç negatifti ama çok üzüldük ya pozitif olup da bulaştırsaydı diye.İkinciye tekrar olunca ambulans çağırdık hemen geldiler.Aracınız yoksa ambulans çağırıp gidebilirsiniz 112 ye belirtileri söylersiniz ❤️ İnşallah yoktur geçmiş olsun