Nermin2155 mama böyle yapıyor canım benim bebeğimde anne sütü aldığında hergün sıvı kaka yapıyor ,mamaya ağrlık verince 6 gün falan yapmıyor yapsada kabız yapıyo çok zor oluyo. Doktorum mamanın içine zeytinyağı koymamı söyledi. Gerekte kalmadı mamayı çok nadir veriyorum o sorun ortadan kalktı çok şükür