KumsalNesra Doğum yapalı 3ay oldu sanki,tuvaletimi yaparken ordaki kemiklerim ağrıyo gibi oluyo,sizde de oldu mu acaba??
Lale KumsalNesra benimde sürdü 4 ay falan doktoruma sordum normal dedi yumurtalar kendini toparliyormus falan demisti
Hayriyedeniz Benim de 3 ay 4 gün oldu Doğum yapalı 2. Ayda geçmişti canım doktorum normal demişti kemikler eski haline geri döndüğü için olur demişti ama şiddetli ve devam eden bir ağrı ise doktoruna danış derim
Pelinzade Canım benimde iki ay olacak kemik ağrısı değilde ıkınma dan mı nedir büyük tualetim zor oluyor kabız gibi ağrı oluyor ki beni cırcır yapan şeyleri yesem bile etkilemiyor artık resmen acı çeliyorum ya Doğum da çok mu ıkındım zorladım bilmiyorum
Halece Pelinzade aynı durumdayım kabızlık vs. İki ay olacak geçmiyor dediğin gibi yediklerim de fayda etmiyor umarım düzelir