Nebociim 3 defa kaldım evde çıkmış soruları çözüyorum 4 yanlış çıkıyor ama sınavda geçemiyorum 😢 çok heyecanlanıyorum her seferinde geçemedikçe iyice geriliyorum😭 ne yapabilirim nasıl geçerim son şansım yardım edin 🙏🏻