Merhabalar herkese benim minik kuzum bugün zeytinyağlı kereviz ev yoğurdu ve erişte yiyor. Biz de kendimize ayran aşı çorbası yaptık 🍵akşama tatlı yapmadım bugün karpuz yiyeceğiz🍉 sizler ne yaptınız mınık tırtıllara Şimdiden afiyet olsun çok şükür bu günümüze🙏🏼