Canım doktor bize de mama önerdi kilo artışı çok az dedi her emzirmeden sonra atmış cc mama veriyorum 3 saat arayla doktor dediki sütüne göre kontrol et sütün çok gelirse 60 az gelirse 90 cc ver dedi ama bu Mamalar bebeğimi kabız yaptı. Siz hangi marka mama kullanıyorsunuz