Dilaraizgialp İyi günler anneler. Oğlum 2 ay 8 günlük önceden çok sakin bir çocuktu 1 haftadır çok huysuz çok ağlıyor yemek yemek istemiyor. Yaşayan anneler var mı aranızda tavsiyeleriniz nelerdir?
Elam01 Dilaraizgialp bizde 2ay 6gunluguz bizimde durum oyle gunduz uykusu zaten hic yoktu aksam 8de huysuzlugu baslar 11ekadar memede kalir sonra sakunlesir uyurdu simdi ise gece 2ye kadar mahvoluyorum gunduzleri toplasan 3 4 saat uyumuyo
Biranne00 Dilaraizgialp bizde 2 ay 8 günlüğüz ve adak dönemindeyiz burda da atak dönemindeki belirtiler de saydığınız sorunların hepsi var zaten son 3 gün kaldı atağın bitmesine biraz daha sabır 😌
AtaVeAnnesii Biranne00 peki guzel mi hazir kullanan birini bulmusken sorayim😁 ne zamandr aklimda bu uygulama ama ise yrar mi para vermeye deger mi diye emin olamamistim🥴
Biranne00 AtaVeAnnesii ben gerçekten sevdim. Atak dönemlerinin ne zaman olduğunu beni neler beklediğini nasıl davranmam gerektiği hakkında beni bilgilendiriyor ben seviyorum tavsiye ederim ☺️ Zaten 27/28 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım düşündüğümüz zaman herşeye veriyoruz 25-30 TL çok bi miktar değil bence 💕