aramsamsam melisaninannesi biz ilk yürüdüğü dönemler nike sunray ve polaris in deri olanlarını kullandık çok rahat etti. Hala kullanıyoruz. Adidas kalıpları biraz büyük ve sert oluyor onunla rahat etmedi mesela.