Durdisss canım sütüm azdı benim ,yani doktor yetmediğini söylemişti bir iki gündür arttığını hissesiyorum ,bebeğimde ağlamıyo emiyo uyuyo . Yettiğini düşünerek mama vermeyi bıraktım ,bidahaki kontrolde kilo almamış olursa geri başlarım. Sık sık emziriyorum şuan . Benim bebeğim maşallah öyle ayırt etmiyor ne versem tutuyor o yğzden biberon veya meme sorunumuz olmadı