Selim24 tedavi yok canım , dinlen evden çkma diyolar . Test yaptırablrsen pozitif çıkarsan herkese verdkleri bi ilaç var onu veriyorlar eve yolluyolar. Tesadüf bi arkadaşım hastaydı test yaptırablmiş, ne oldu sonuç dedim. Negatifmişim bronşit varmış ilaç verdiler dedi hastaneden. İlacı at bakim dedim ,attı korona iacı. Kıza söyledim hemen , sen ne zaman hastaneden ilaç verildiğni gördün ,eczaneden almıyomuyuz sürekli dedim. Sonra geri gitmiş haataneye , doktor bakmış ,bi yanlışlık olmuş sen pozitif çıkmışsın zaten demiş. Sanırım vaka sayısı artmasın diye milleti zatürre ,bronşit diyip yolluyorlar korona ilacı verip.