Deletedmom381 Sirin-65 1 hft bebeklerde normal karşılanıyor bu durum ama, çok zorluyorsa doktoruyla bir görüşün . Alternatif fitil vs verebilir.
prensannesi1111 Canm zeytinyagi icir biraz bekle kulak pamuguna zeytinyagi surup poposunu uyarabilirsin dikkatli ol ama yaparken
Sirin-65 Deletedmom381 ilk defa oldu böyle çok aciz annem gil tere yağı vermemi istediler normal diyorlar
Niloss Sirin-65 canım kaka diyebilirsin bebek yani bu büyük abdest diiye kendini zorlamana gerek yok 😂 poposunu hafif uyarabilirsin zeytinyağı sürülmüş kulak çubuğu ile
Yaseminaselkeskin Normal canım benim kızm 7 aylık bazen 3 günde bir 4 günde bir yapıyo hala anne sütü alan bebekler kabız olmaz kolay kolay eğer yaptığı kaka kati ise o zman kabız diye şüphelen anne sütünü tamamen emer vücüt