Nurbeyaz Ben bir kere denedim poşer gibi bir bez. İkinci çişe bir kakaya taşırıyordu. Emicilik hiç yok.
Bez lastikleri de öyle beter iz yapıyor ki. Anlatamam. Bence iğrenç bir bez.
Evy baby öneririm. Evyapahopta adet fiyat olarak çok uyguna geliyor. 👌🏻