Yelizhtpoqlu Annnisshhh cam kapaklı kutu gibi bi kabım var paketi açtığım zaman direk ona boşaltıyorum diğerleride pakette güneş almicak yerde duruyorlar şuanada kadar bir şey olmadı canım