Biz gericeilme ile korunuyoruz her kes bunun korunma yontemi olmadıgını soyluyor belkide haklılar ama 14aydır korudu yani 😃hic korunmamaktan iyidir aslında korunma yontemlerine hep tereddüt etdim ama sonunda cesaretlendim hap kullanıcam ama tecrübeli anneler hangisini kullandıklarını ve hangi yan etki yaşadıklarını soyleye bilirmi? Bir de her gun aynı saatde mi alınması gerekiyor? Mesele ay icinde bir gun almasan hamilelik olabiliyormu?