Ezfis Merhaba annelerr oğlum 4 aylık oldu tavsiye edeceğiniz oynayıp çok sevdiği bu dönendeki oyıncaklar neler çok şey almak istemedğimden size danışmak istedim🥰🥰
Ezfis Keyb evet kitap alacagimm cingirak ilgsni cekermi emin olamamistm onada bakayim tesekkur ederimm
dunyaninenguzelkokusu Ezfis tam çıngırak zamanları bence de 🙂 bizimki 4. Ayda tutmaya 5. Ayda sallamaya başladı
Tncns Benimkisi de 4 aylık bende burada bekleyeyimz bende oyun halısını piyanolu almak istiyorum ama biraz pahalı uygun olanlarda hemen kırılacakmış gibi o kadar para veripte oynamamasından korkuyorum. Dönencesi öyle oldu çünkü özenerek dönence aldım yüzüne bile bakmadı.
Ebruuuuuu Oyun halısında vakit geçiriyor kızım, bazen eline kucağımda oturtturup çıngırak veriyorum. Yatarken verdiğimde yüzüne çarptırıyor bazen onun için oturma pozisyonunda veriyorum😊
Ebruuuuuu https://ty.gl/q3nxdwm biz bundan almıştık memnunuz ama daha uygun fiyatlı bir şeyler alınabilir tabi. Piyanolular sanki kenarları plastik olduğu için acıtır gibi gelmişti. Şuan benim kızım dönüyor oyun halısındada gayet rahat