Arkadaşlar merhaba, daha önce meme artık mama şeklinde gidiyoduk şimdi sadece emziriyorum geceleri mama veriyorum. Sorum şu sabah kalktığım da göğüslerim sert oluyor sonrasında gün içerisinde bidaha sertleşmiyor ama bebeğimi emziriyorum çişte yapıyor dolu dolu yapmıyor ama emzirdikten sonra öyle ağlamıyor da acaba doyuyor mudur doymasa ağlar diye düşünüyorum göğsümü sıktığım da süt de geliyor. Yani göğüste süt olması içinde her seferinde sert olması mı gerek benim bi tek sabah oluyor