mavisimmm20 benimde sol karnım ve Oradaki kemiğim çok ağrıyordu .. üç ay önce doğum yaptım 1,5 aydıR ağrıyor .. cumartesi ortapedi Dr una gittim kemik ağrısı da olduğu için .. emg istedi ayrıca içimde birsey kalmış olabilir mi diye görmek için röntgen istedi .. çektirdim çok şükür bir şey kalmamış içimde .. ama yine de karnın çok ağrıyorsa kadın Doğuma bi git belki başka seydendir dedi 🙄