Balanne_ Kızlar merhaba 7 aylık bebeğimin dışkısı ceviz büyğklüğünde Katı bugun 2 kere bu kadar yaptı kabız mıdır ek gıda olarak tadım aşamasındayım genel anne sütü emiyor
Balanne_ Merve-HanifeDuru kuru kayısıyı kaynattım suyunu versem mi yoksa meyve olarak alıp püremi versem
Merve-HanifeDuru Püre verirsen daha çok kabız olur gibime geliyor bebeğinize yarım çay kaşığı zeytin yapı içirin ardından azıcık su içirin yarım saate inşaAllah sorunu çözülür Balanne_
Sibeldegirmenci Balanne_ canım benim bebeğimin kakasıda aynı öyle..kayisi pek kalmadı artk kurusunu alabilirsin yarın pazardan bende alcam ama nasıl vercem bilmiyorum
Balanne_ Sibeldegirmenci ben kaynattım canım suyunu vericem birde ben mor erikler varya büyük onu rwndeledim verdim faydası cok oldu
Sibeldegirmenci Balanne_ tam canım çok teşekkür ederim..sadece kayisi suyu demi başka birşey koymuyoruz icine