Aymiram ay yok yok. Kusura bakma Bi an öyle sıktım deyince bende burda telaş yaptım 😁. Götürmene gerek yok zamanla iyileşir canım. Banyoda olabilir öyle su dege dege iyileşecek zaten. Ama sen sıkma öyle içindeki gitsin diye. Banada değişik gelirdi başlarda. Suan orası çukur normal geçti sizinde öyle olcak geçmiş olsun 👣🦋🦋