Bende nisa hastanesinde doğum yaptım doktorum mürvet hanımdı sezaryen doğumdu ben gayet memnun ayrıldım hastaneden hemşireler çok ilgiliydi sürekli gelip nasıl olduğumu sordular , üstümü oda da giydirdiler alt kısmını yürütmek için geldiklerinde giydirdiler tesettür konusunda çok dikkatliler merak etmeyin bende tesettürlüyüm ve sorun yaşamadım. Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi😌