Bizde kullanıyoruz memnunum ne kabız yaptı ne gaz. Hipp kullandık ilk ay, cocuk sürekli durmaksızın gaz cıkarıyordu ve kabız oluyordu ara ara, değiştik aptamil kullandık , hiç kabız olmadı ama zorlanıyordu sanki kaka yapatken gaz cıkarırken. 2 ayrı doktorda bebelac gold önerdi diye ona geçtik1. 5 aydır bir problemimiz yok. Ayda 1.5 kilo almıs. Ama bebelacla alakası yok iştahlı bir bebeğim var hipp dede o kadar kilo almıstı