Buglemcim20 bebeğim çok gazlı sab simplex denedik bir işe yaramadı. Şuan zinco ve nurse harveys beraber kullanıyorum ama çok faydasını görmedim. Relactaz kullanmayı düşünüyorum. Zinco ile mi nurse harveys ile beraber mi kullanmalıyım.
Umran89 Buglemcim20 aynısı benim bebekdede var malesef :( doktor tek basına relactaz kullandırıyor. Kendimde kimyon çayı yapıp gunde 1 bardak ıcmeye basladım. Çok buyuk etkı olmasada hafıflettı gıbı
Umran89 Buglemcim20 biogia ve nurse harveyi kullandık cunku etkı etmedı tek basına relactazı o yuzden verdı. Sende bı danıs dokturuna bence
Buglemcim20 naimeada bende biogaia sab simplex zinco ve nurse harveys i denedim bakalın relactaz işe yarayacak mı
Eslemmomy Buglemcim20 ben sab simplex nurse Harvey’s ve metsil şurup kullaniyorum bizi rahatlattı gibi Max biotic var o bitince bio gaia ya gececem
Eslemmomy Buglemcim20 evet canım sağlık ocağı doktorumuz öyle önerdi bio Gaia nurse Harvey’s ve sab simplex I kombine kullan dedi çocuk doktoruna da sordum metsil ekledi
Burcuelif Bende bio gai kullanıyordum ama fayda etmedi şimdi nurse harveys kullanıyorum sadece sabah 10 akşam 10 damla olarak faydasını gordum
rike-nile-aro Buglemcim20 bende 2 damla değiştirdim linex bakso sab simplex şuan maflor plus a başladım tamamen geçirdir diyemem ama faydasını gördüm ciddi anlamda hafifletti. 3×5 olarak kullanıyoruz. Bi düşün istersen
Arasannesi Buglemcim20 bıoagıa+relactaz onerırım.zaten bır prebıyotık bır gaz damlası olarak kullanılmalı tek baslarına tam etkı etmıyor hıcbır damla.bız busekılde kullandık ıkısıde cok ıyı damladır