Merhaba tecrübeli anneler 🥰 henüz 9 günlük anneyim ve kelimenin tam anlamıyla herşeyi yeni öğreniyorum.
birinci sıkıntım bebeğimi uyandırıp emzirdiğimde tekrar göğsümde uyuyor ve gazını çıkarmak istediğimde işkence ediyormuşum gibi oluyor dakikalarca sırtını ovalayıp vuruyorum bazen uykusu kaçıyor tekrar uyutmak zor oluyor çünkü memede çok derin uyuyor, emzikle uyuttuğumda uykusu hafif oluyor.
bazen gaz hiç çıkmıyor hatta ben çıkaramıyorum babasında ve ananesinde çıkıyor. Baktık çıkmıyor yatırıyoruz stres oluyorum ya gazı kaldıysa birikirse vs diye. Gazı alana kadar da uyanıyor hıçkırık tutuyor bir daha emzir bir daha gaz çıkar sürekli aynı döngü.
bilemiyorum doğru olan nedir zamanla mı oturacak herşey.
bir de giydirme problemimiz var, annem bebeği tam giydiriyor ama tüm arkadaşlarım yarım kollu bacaklı tulum veya zıbınla bırakıyormyş. Anneme kabul ettiremiyorum bugün baktım boynu kırmızı nokta nokta. Soydum kısa kollu giydirdim. gazı tutarsa kendin çıkarırsın diyor. Korkuyorum bu sefer ya üşürse diye.çıkmazdayım 🙁