benden Kızım 7 ay 5 günlük ayaklarının üstüne basamıyor hemen bukuluyor 3 5 saniye bassa bile parmak ucunda duruyor normal mi acaba daha erken mi yoksa çocuk doktoruna götürmem gerekir mi
Nenvarkuzum benden Biz 7 ay 20 günlük daha yeni yeni kısa süreli basmaya başladı yere bastırınca bi süre sonra zaten ayakları bükülüyor zamanı gelince gayet güzel basacak sıkmayın canınızı bide zorlamayın bastırtmak için Allah korusun beline zarar verebilirsiniz
Ebruea benden 7 ay 25 günlük olacak benim oğlumda o da basmıyor kendini dengede tutamıyor. Sağa sola yamuluyor hemen demek ki gelişimleri böyle bizimkilerin
benden Gulfem_1605 benim yiğenim de 5 buçuk aylık maşallah civi gibi duruyor insan bi aksilik mi var normal mi bilemedim her çocuğun gelişi mi farklı diyorum bi yandan da kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum
benden Nenvarkuzum parmak ucunda mi basıyor acaba yoksa topuğu yere değiyor mu ben çok takmama çalışıyorum da kayınvalidem zorla bastırmaya çalışıyor ve psikoloji mi bozuyor sanki bi kusur arar gibi
Nenvarkuzum benden parmak ucuna basıyor bence uygun bi dille uyarın bebekler ne zaman ne yapmak isterlerse yaparlar ama şuan zorlayıpta bence Allah korusun kalıcı bi hasar bırakabiliriz onun için oluruna bırakmak gerek
benden Nenvarkuzum bende öyle diyorum zamanı vardor her çocuk farklı diyorum her çocukla bi karsialastirma çabası aaa onlardan ıyi mi bilecez bizim ki 3 4 çocuk büyütmüş kişiler 😄
benden Ebruea aynen her çocuğun gelişimi farklı da işte insani telaşa sokuyorlar onun çocuğu böyle yapıyor böyle ediyor diye ben de panik oldum acaba bi problem mi var diye malim hastahaneler de gidemiyoruz