Kızlar, normalde yarın aşı için gidecektik, ebeyi aradım geleceğiz diye, gelmenize gerek yok o zaten ağızdan şırıngayla veriliyor, pandemi sürecinde bunun için gelmeye gerek yok şırıngayla damla damlatır gibi yavaş yavaş vereceksiniz dedi. Çok mantıklı geldi bana da bilginiz olsun 🎈