guldmr11 Arkadaşlar 53 gün önce doğum yaptım kanamam hala devam ediyor bitip yebiden başladı gibi oldu kadın doğuma gittim enfeksiyon dedi antibiyotik verdi emziriyormusun diyede sordu fakat prekpektüs te emzirirken süte geçebilir falan yazıyo napmalıyım