Prensesannesi111 maddi durumunuzu bilmem ama kesinlikle ve kesinlikle kom serena modeli bunu magaza satıcısı önermişti yıllar önce 5 yıl olmuştur onun önerisiyle bir tane almıştım o zaman 55 lira sonra çok beğendim gittiğimde o fiyattan vermedi tekrardan almadım çok pişmanım artık iyice eskidi ama eşimin izne çıkmasını bekliyorum gidip deneyip Alıcam bedeni silinmiş ama bedenimden küçük vermişti iyi hatırlıyorum o kadar toparlayıcı aldım denedim kısa sürede eskidiler bunun yerini hiç bişey almadı resmen imkanınız varsa alıp deneyin yok gibi 👍🏻