Kafamı çok kurcalayan bir soru bu. Rota aşısı sağlıklı çocuğu hasta etti diyen de var mutlaka yapılmalı diyen de. Yan etki vb. Şeyleri çok araştırdım. Ama muallakta kaldım. Sizce yapılmalı mı yoksa çok gerekli olsaydı sağlık ocağı da diğer aşılar gibi bunu da kesinlikle yapardı diyenlerden misiniz?