MetehaninAnnesii Merhaba kızlar ben doğumdan hemen sonra gümüş kapak aldım fakat doğru düzgün kullanmadım taktığımda içine süt birikti falan bende bıraktım ilerde lazım olur mu yoksa elden çıkarsam mi fikir verirseniz mutlu olurum 🥰
Mkelebek MetehaninAnnesii yara olmaadimi canim. Ben surekli kullaniyorum ilk gun o kdr acidiki meme ucum . Hemen iyilestirdi. Sut birikmeside normal ztn
MetehaninAnnesii Mkelebek acıdı canım göğüs uçlarımda yoktu sonradan çıktı hatta ama ayva çekirdeği kullandım biraz öyle geçti sonra da tekrarlanmadı ama dişleri falan çıktığında acıtır mi emin olamadım