Merhaba hepinize, kızım 1 ay 3 günlük, doktorumuz kolik dedi bize. Mama kullanıyoruz Sma cok gaz yapıyor diye bebelac golda geçtik, bir kaç gündür iyiydi. Ama dün sancıları cok arttı, elimizden gelen her şeyi yaptık, ılık duş, karına havlu, dışarda gezdirme, yok susmadı, dedim bu cocuk elimde kalacak, öyle cok korktum ki, gece hastaneye gittik muyane olduk, 3 ay çekeceksin dediler. Fitil attılar biraz sakinleşti, ama bugun de cok kötüydü, o ağladı ben ağladım, tekrar ben fitil attım, acaba hergun mü böyle olacak. Her gün fitil yapılır mı, eşim gelsin hastaneye tekrar gidicez, doktoru sap ve bio vermişti ona devam ediyoruz, ama mahvoldum moralim cok kötü. Bişey olacak diye öyle korktum ki. Bide bugun ağlarken fark ettim, bıngıldağı atıyordu, ağlamaktan mı oldu acaba.