20 gün önce sezeryanla doğum yaptım ilk başta sütüm çok güzel geldi ama artık yok denicek kadar az geliyor mecbur mama veriyorum . Bebeğim mememi emmek istiyor ama süt yok . Su , humana , bestlak , hurma , rezene kullanıyorum ama malesef yok sütüm başka önerceğiniz birşey var mı ?