Gulsahhhh Aranızda bu durumu yaşayan var mı bebeğimin kafası vücudu gayet sıcak ama elleri hep soguk ısıtıyorum avucumun içinde ama sonradan yine bakıyorum aynı
LadyMarmalade Gulsahhhh bizimde ayakları öyle çorap varken sıkıntı yok ama çorapsız buz gibi yaz sıcağında
ZyNpYigit Gulsahhhh bebegginz ne kdarlik yenidigansa elleri ayklari soguk oliyr gnelde ellerini emiyorsa o yuzdende olablir
Bengisu_dunya Gulsahhhh ben ayaklarını pamuğa sarardım. Normal cok normal zTen oyuzden üşüdüğünü ellerinden ayaklarından kontrol etmeyin enseden kontrol edin diyorlar