Nazzlicann Merhaba anneler bebeğim 9 günlük sarılığı var sık sık emzirmek istiyorum ama uykusundan zor uyandırıyorum uyandığında ise sadece 5 en fazla 8 dk emip bırakıyor ve uykuya dalıyor ama doktorum 2-3 saatte bir 30 dakika emsin demişti
Yenianne0103 Nazzlicann sarılıktan uyuyor güzel bebeğin.benim oğlum da öyleydi baygın gibi yatıyordu.bence 3 saati bile bekleme uyandırıp emzir kucağında uyursa da uyandır.biliyorum zor uyanıyor altını aç uyanmazsa hava güzel banyo yaptır(şampuansız sadece su dök ayılsın diye)hatta doktor bana azıcık ayağını çimdikle demişti.ama kendi haline bırakma .korkma kısa zamanda geçiyor.bir kaç gün sık sık uyandırıp emzirirsen sonra kendi öyle güzel emicek ki şaşıracaksın:)umarım en kısa zamanda iyileşir tatlı bebişin.
Fkulcu94 Nazzlicann benim bebeğimde 5 en fazla 10 dakika emiyodu ablamla aynı gün doğum yaptım ablamın bebeği yarım saat emiyodu ama ikimizinkide doyuyodu her bebek aynı değilki benim sütüm çok yağlı olduğu içinmiş
tospikannesii Allah yardımcınız olsun, bizde atlattık, hemşire ayağının altına bastırın demişti, 20 gün biz öyle emzirdik, ama gerçekten çok zor bir dönem, 27 günlüğüz, çok şükür şimdi rahatça kendi kalkıyor. Bu arada ben saatte bir emzirdim
Ek-istanbul Nazzlicann bende yaşadım 10dk yı zor buluodu ama ben emzirmeden şekerli su veriyodum ağzına kan şekeri yükselince uyanıyordu ve güzel emiyordu bunu her emzirmede değil tabi sabah öğle ve akşam yapıyordum diğer emzirmelerimde topuğunu cimcikliyordum yada altını açıyodum. Benim bebegim iri doğdugu için mama da veriyodum kısa sürede topladık üzülme dirayetli ol çabala yılma bu iş sabır istiyor ilk günler çok zor oluyor ben çok ağlıyodum ama sen yapma o bile sütü azaltır
Nazzlicann Ek-istanbul ben de ondan korkuyorum çok üzülüyorum sonra kafamı dağıtıyorum stres yapmayım sütüm azalmasın diye belki birileri rahatlatır diye buraya yazayım dedim çok zor bi durum