Hanımlar selam . Oğlum rahatsızdı kontrole gittik bugün. Ek gıda da pütürlü hic bir şey yemediğini söyledim. 8 buçuk aylığız. 15 gün daha dene yemezse çoçuk gastroenteroloji bölümüne götür dedi. 4 yaşına kadar sürebilir üstüne düşmezsen dedi. Ilk defa duydum. Nasıl bi bolum ki bu fikri olan var mı. Nasıl düzeliyor yani. Araştırma hastanelerinde oluyormuş bu bolum. Bize de oldukça uzak bu virüs de gitmek istemem. Ne yapacagimi şaşırdım 😪